Monday, January 02, 2012

Najbolje serije u 2011.


U 2011. sam gledao dosta serija. Iako se možda čini da je zlatno vreme serija prošlo, opet ih ima dovoljno da uživamo. Evo nekoliko preporuka za ove hladne dane. Glavni utisak je da se polako ali sigurno šaltamo sa Amerike ka Engleskoj. Možda ne po kvantitetu, ali sigurno po kvalitetu.

Homeland
Kaže Pop Kendi: Sad kad ponovo gledamo Kler Dens, ne možemo da se ne zapitamo kako smo sve ovo vreme mogli bez nje na TV-u. Špijunac na mestu. Prvi put da se Amerika bavi teroristima na realan način. Kažu, antiamerički.

Američka horor priča
Svi mogući stereotipi i opšta mesta došli na žurku. A žurka je u ukletoj kući. Svrati čak i Elizabet Šort, poznatija ka Crna dalija. Nekima je preterano, meni je svaka epizoda pravo uživanje. Dejmon Lindelof parodira komentare za kraj Losta: Oni su sve vreme bili živi.

The Hour
BBC, hladni rat i TV emisije. Nekoliko epizoda i kraj. Sve na mestu. Može da se gleda kao prva dva dela Kuma, u cugu. Serija idealna za praznčne dane.

The Shadow Line
Brubejker kaže da je i naziv aluzija na kultnu seriju Edge of Darknes. Meni je i bolja. Ponovo, samo nekoliko epizoda. Sve pisao i režirao isti čovek. Sa puno ljubavi.

Game of  Thrones
Kaže moj drug: Ovi nemaju samo Sever i Jug. Oni imaju i Istok i Zapad i zombije i zid i... Ukratko, trebaće im trideset sezona da se sve razmota. Što mi i želimo, kažem ja. Odlična ekranizacija Martinovog serijala epske fantastike koji nisam imao živaca i vremena da čitam. Možda je ovako i bolje.

The Walking Dead
Po meni je druga sezona mnogo mnogo bolja od prve. Konačno dobijamo pravu dramu koju smo voleli u stripu, a zombije kao dekor. Dekor koji ujeda i pravi probleme iz kojih nastaje drama.

Sons of Anarchy
Serija koja se bavi bajkerima, trgovinom oružjem, terorizmom... Sjajan kasting, sjajni likovi. Prve dve sezone dosta bolje od treće, ili sam se zasitio jer sam sve odgledao za dva-tri dana. Videćemo sa četvrtom, dok se malo odmorim od tolike vožnje.

Louie
Kombinacija stand-upa i sitkoma. Duhovito, a jednostavno. A Srbija nema ništa slično. Pare nisu problem.

Breaking Bad
Serija u kojoj profesor hemije – sad već zdrav i u novim problemima – pravi kristal met ostaje jedina u kojoj se dlanovi znoje i gde se pušta još samo jedna. 




Velika očekivanja
Dikens je napokon dobio zadovoljavajuću ekranizaciju. Savršen kasting, odlično oživljena epoha. Kompleksna priča sa puno podzapleta i galerijom živopisnih likova. BBC pokidao.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...