Tuesday, February 22, 2011

VIDIMO SE U ŠKOLI









MARKO
eeeee
brateeeeeeeee!!!!!!
jesi tu?          
22:42
            DULE
e tu sam J   
22:43
            MARKO
J        
nikako da te navatam
                        22:50
DULE
reci brate
                        22:51
            MARKO
pa da mi ispričaš brate, niako da te vidim, samo čujem
ovaj
za ovu ribu
                        22:51
            DULE
?
                        22:51
            MARKO
ma bre ovu
                        22:52
DULE
dragicu??
                        22:52
MARKO
pa da brate
jel to istina
nemogu da verujem?
                        22:53
DULE
J 
                        22:53
MARKO
pa kako brate????
mislim ona mi uopšte nije u fazonu da se tako jebe
ono znaš?
tek tako
                        22:54
DULE
nije nije
                        22:54
MARKO
?
            22:54
DULE
pa nije ona u fazonu brate al je bila pijana ko dupe
nova godina
znaš
                        22:55
MARKO 
pa dobro al što si ti nju jebno
jebo
brkam slova
što si je jebo?
                        22:55
DULE
pa kako što brate?
digo mi se
i ja sam bio janpi
daojaja
dojaja J
                        22:56
MARKO
ok
i šta si je samo prevrno
                        22:56
DULE
ma već je ležala na lešima
samo sam joj podigo suknju 
na leđima
                        22:57
MARKO
i ona nema pojma
?
                        22:58
DULE
Ne J
                        22:58
MARKO
nemogu da verujem  J
                        22:58
DULE
veruje
jebem ti tastaturu!!!!!!!!!!
                        22:58
            MARKO
verovatno se istripovala da je ovaj ko ona
J
kako se zove
                        22:59
DULE
?
šta brate
                        22:59
MARKO
pa ono
kad je kak
kad se kao nije karala
a ostala u
zakačila
                        23:01
DULE
ha ha
da da
J
nije brate
nije
mada bui njeni matorci voleli da je tako
                        23:01
MARKO
kad već nemaju koga da biju bar da 
                        23:03
DULE
aj rad 
taj rad J
                        23:03
MARKO
oćeš joj reći?
                        23:04
e jesi tu?
                        23:15
DULE
E tu sam izvini nešto sam
jwsi lud?
jesi
                        23:23
MARKO
J
                        23:24
DULE
jebeš jebeš J
možda joj kažem za koju godinu
                        23:24
MARKO
J taj rad
kad klinac napuni osamnes
                        23:25
DULE
ako se ne ubije
                        23:26
MARKO
klinac?
                        23:26
DULE
riba
drqguica
dragica J
                        23:27
MARKO 
u pičku materinu
puca mi veza!!!!
                        23:31
            DULE
kod mene je ok. jebe čet
                        23:35
            MARKO
evo ga sad je ok
ma jok
de da se ubije
                        23:35
DULE
zajebavam se J
                        23:36
MARKO
J
                        23:36
DULE
e
brate
moram da palim
imam nešto da završim
nije frka da se čujemo posle
ili sutra?
                        23:40
MARKO
važi
il se vidimo u školi
dolaziš?
                        23:40
DULE
ma da J
ako ne prespim
                        23:40
MARKO
važi
poz
                        23:40
DULE
poz
                        23:41

13 comments:

  1. shnjavi1:49 AM

    kad su deca takva kakvi li su im onda roditelji?!!!!

    ReplyDelete
  2. kakva će biti njihova deca?

    ReplyDelete
  3. shnjavi8:42 AM

    nishta bolja nego shto su oni sami...ako ne i gori...na zalost, to je realna i degradirajuca slika nashe omladine i buducih generacija...

    ReplyDelete
  4. pa dobro svima nam se desilo da budemo pijani na žurci, zar ne? hahahha
    ima ovakvih stvari mnogo zato što mladi lutaju kao mesečari kroz život a roditelji im ne mogu pomoći jer su i sami nezadovoljni, prezaposleni, u dugovima... i tu nema mesta za brigu o deci. ona će se valjda, sama vaspitati... :(

    ReplyDelete
  5. shnjavi1:08 PM

    za katarinu ????

    shta to treba da znachi? zaista ne razumem...
    jel su deca kriva shto su nevaspitana i shto nepoznaju prave vrednosti? hmmmm

    ReplyDelete
  6. ne deca, već roditelji koji im posvećuju malo pažnje

    ReplyDelete
  7. Tamara O.12:56 AM

    e ja se izvinjavam što neću obratiti pažnju na socijalni aspekt posta. al ovako, literarno, meni je ovo super.
    super i super. sad ću da čitam dalje :)

    ReplyDelete
  8. literarno je jedino i uvek najbitnije :-)

    ReplyDelete
  9. Teško da deca pišu ovako pravilno, pretpostavljam da je ovo fikcija?

    ReplyDelete
  10. fikcija, naravno. mada sam ja kvario jezik da koliko-toliko uhvatim duh :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...