Saturday, July 02, 2011

Zaz, drugari, najbolje knjige i perverzije


Dobro, da nastavimo sa zanimljivim ključnim rečima. Šta reći, gugl ne prestaje da me odušavljava. Kako neko reče, da li postoji bizarnija multibilionerska firma od njih? Ne bih rekao. Ali, istina je, znamo da su guglovi putevi nedokučivi, međutim, zanimljiviji su mi oni koji idu tim putevima, tojets ljudi koji kucaju kojekakve gluposti i... dođu na moj blog. Dobrodišli ste. Svi.
najbolje knjige 2011
(OK, o ovome smo pričali)
najbolje knjige u 2010
(Da)
najbolji drug
(Nikad dosta pravih prijatelja)
noir animacija
(Za svaku pohvalu)
obuhvatiti kurac
(Jeste, trebaju dugački prsti)
pocepao picu
(Kao krme masan džak i to?)
preporuka za letovanje u spaniji
(Na mom blogu ti je najbolja destinacija)
zeljko-obrenovic.blogspot.com
(Neko ko zna gde je pošao)
enki bilal animal'z
(Bilal je baš popularan među Srbima)
fudbalska lopta skica
(Kako te ovo dovede na moj blog, rođače!?)
izabel žofrua
(I za Zaz smo utvrdili da popularnost raste iz dana u dan)
najbolje knjige u 2011
(Šta reći...)
od kad sam se zavolela volim da li ste citali knjigu
(Nisam, ali na mom blogu ćeš naći preporuke za neke jaaako zaniljive knjige.)
film ubistva u ulici morg
(Nisam gledao, ali javi kakav je)
klinca jebe drugarica iz razreda
(A-u, nadam se u prenesenom značenju)
najbolja knjiga 2011
(Recimo… Ima ih dosta)
najbolje knjige u 2011

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...