Monday, April 19, 2021

Željko Obrenović -- Koloseum -- prikaz -- Library of Thrillers -- Kontrast

Žao mi je što sam čitanje ovog romana odužila zbog obaveza, jer sam bila u stanju da ga pročitam u dahu koliko me je mamio tokom čitanja. ,,Koloseum" je za mene jedno pravo osveženje. Ideja je jako originalna. Nisam se toliko družila sa ovim podžanrom trilera, pa mi je ovaj roman baš lepo legao kao nešto nesvakidašnje.

Dopala mi se radnja koju predstavljaju dve paralelne priče likova Tare i Andreja. Jako mi se dopao i sam vrhunac gde se te priče spajaju u jednu, odnosno pronalaze jedna drugu. Ono u čemu sam posebno uživala jesu opisi. Opisi su me raspametili još na samom početku i tako je bilo do kraja. U ovom trileru je imao mesta za njih, pa Željko nikako nije narušio dinamiku. Pošto ja obožavam opise, meni je ovo itekako leglo i oduševilo me. Imala sam osećaj da posmatram svaku moguću scenu. Stil mi je takođe jako legao. Lagano i lepo dočaravanje svega. Dijalozi su odlični, kao i dinamika. Ovaj roman je pokazao surovost, cenu ljudskog života u Srbiji i odgovorio na pitanje može li osveta iskupiti dušu.

Knjiga me je stalno vukla na čitanje i držala me u neizvesnosti. Jako lepo objedinjeno i održano do samog kraja. Ono što mi se takođe jako dopalo je Željkovo odlično Vladanje pravopisom apsolutno svuda. Duže vreme nisam pročitala knjigu koja je ovoliko gramatički i stilski ispravna. Od mene jedno veliko BRAVO.

Hvala Željku na prilici da pročitam njegov roman. Ja sam uživala od početka do kraja i od mene jedna velika preporuka za ,,Koloseum". Nećete roman ispustiti iz ruke.

Da li je Koloseum sakriven u senci Beograda zaista stvaran? Ko stoji iza te ogromne i nimalo naivne mašinerije? Kakve veze sa tim imaju korupcija i migranti? Dokle sežu koreni Koloseuma koji privlači krvoločne moćnike na njegove tribine?

Tara, studentkinja i novinarka koju je privukla ova mračna priča, će sve staviti na kocku samo da dođe do Koloseuma. Andrej, bivši bokser koji se brine o svojoj snaji i bratancu, će iskusiti rđu i očaj pogrebnog Koloseuma. Ipak, neko će sve to pokušati da zakopa u prošlost i ostavi za sobom.
#koloseumroman 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...