Friday, April 23, 2021

Kameno jezero -- Željko Obrenović -- knjiga s najboljim krajem

Knjiga s najboljim krajem! Hvala! Posted @withregram • @biblioteka_terlinga  Dvadeset drugi dan izazova #aprilkrozknjige : Knjiga sa najboljim krajem.

Ovo je jedna od knjiga čiji mi je kraj bio odličan. Savršeno se uklapa, drugačiji je i upečatljiv. Već sam pisala o ovoj knjizi, tako da se neću ponavljati. Moje najiskrenije preporuke.

Meni je ovo jedna od najdražih knjiga domaćih autora i verujte mi da je vredi pročitati.

#bookstore #booklover #bookhoarder #bookaddict #purelove #omiljeneknjige #delfiknjižare #knjigajeuvekumodi #bookstagram #lovemybooks #kamenojezero #kontrast_izdavastvo #kontrast_knjige #vrednoprice #zeljkoobrenovic #književnost #knjigomanija #knjiga #knjigoljupci #knjige #triler #book #bookphotography #booklover #bookstagram #bookstagrambalkan #bookaddict

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...