Saturday, April 10, 2021

Koloseum -- Željko Obrenović -- martovski izveštaj -- Bookvalna

@bookvalna je ubacila #koloseumroman u svoj MARTOVSKI ČITALAČKI IZVEŠTAJ. Hvala! 😀
💫
Prva objava koju sam ostala dužna jeste lista knjiga koje sam pročitala u martu. Pa, evo ih:
💫
1. "Kapali čaršija", Fuat Sevimaj (knjiga koja je bila pravo osveženje i koja me je više puta nasmejala, imate ceo prikaz na mom profilu. Ocena: 4.5/5)
💫
2. "Beskrajna priča", Mihael Ende (dečji klasik i knjiga za sve generacije i sva vremena, takođe ceo prikaz imate kod mene na profilu. Ocena: 5/5)
💫
3. "Tanušna morska latica", Isabel Aljende (još jedna knjiga koja me je pozitivno iznenadila; prikaz je na mom profilu. Ocena 3.5/5)
💫
4. "Koloseum", Željko Obrenović (akcija u stilu uspešnih holivudskih ostvarenja koja otvara porodična, socijalna i ekonomska pitanja današnjice. Sutra objavljujem detaljan prikaz. Ocena: 4/5)
💫
5. "Noćni tigar", Jangši Ču (egzotična porodično ljubavna drama sa brojnim zanimljivostima o Kini, prikaz očekujte ovih dana. Ocena: 3.5/5)
💫
Titulu knjige marta meseca odnosi "Beskrajna priča". 🖤Kakva je situacija kod vas?
💫
#bookvalna #bookvalnaoknjigama #knjige #knjigoljupci #citanje #bookstagram #balkanbookstagram #photooftheday #zeljkoobrenovic  #kontrast_izdavastvo  #kontrast_knjige

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...