Wednesday, January 26, 2022

Kameno jezero -- Željko Obrenović -- Kontrast -- odlomak

Još malo pa sam dobio ono što sam hteo, a što su kola zahtevala: dobar put koji se prosecao kroz planine, mahom s leve, mahom sa desne strane, krivine i ni traga od policije. Vozio sam, vrteo volan i zamišljao kako bi ovo izgledalo u širokom kadru iz helikoptera koji preleće, obrušivši se najpre na okoliš dok na kraju ne sustigne kola i mene u njima. Mada su dani i dalje bili dugi, dok sam se približio onome što je po Uninim smernicama bilo blizu cilja, sunce je zamiralo, pa sam dodatno vodio računa da ne promašim skretanje koje jedva da je bilo više od staze usečene kroz šumu. Izrovani makadam s kojeg je kiša odnela ono malo kamena. Skoro da sam stigao, te nisam žurio, a više mi je bilo stalo do auspuha nego da prekratim nekoliko minuta vožnje. Na prilazu jezeru nije bilo kolâ, niti pešaka, a na poslednjem spustu, osobito strmom i izrovanom, dvaput sam razmislio pre nego što sam dodao gas.
 
Kad je motor utihnuo, dočekala me je tišina za kakvu sam zaboravio da postoji. Zrikavci, ptice, huk vode koja se preliva preko brane... i ništa više.
 
Izvadio sam kese, uprtio torbu i zaputio se ka vodi. Prilaz jezeru nije bio uređen, na jednom mestu nalazilo se bure preko kojeg su se prelivale staklene i plastične flaše, kese... ali osim toga nije bilo znakova ljudi. Otisnuo sam se niz crvenu zemlju. Kamenčići su mi izletali pod stopalima, pa sam poslednjih nekoliko metara pretrčao.
 
I tada sam ga ugledao u punoj veličini.
 
Kameno jezero.

Saznaj više i naruči online ili nam piši u DM. Cena knjige sa 15% popusta iznosi 679 dinara.

Ukoliko prilikom kupovine ukucaš kod kontrastinstagram ostvarićeš popust od 20 odsto.
 
Knjigu možeš preuzeti i lično, na adresi Kralja Milutina 37/17, svakog radnog dana od devet do pet.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...