Thursday, March 29, 2012

Strani pisci o trejleru za Talog


Kako vidim po reakcijama i broju poseta, trejler za Talog vam se dopao. Kad je trejler bio gotov poslao sam ga nekim stranim autorima čiji rad cenim. Nisam se preterano nadao da će uopšte odgovoriti, ali kao i uvek stranci su pokazali profesionalnost od koje bi naši mogli mnogo da nauče.

Da ne bude da izmišljam, koristio sam Print Screen opciju, tako da možete da vidite tačno šta su pisci rekli.

Kliknite na slike da se uvećaju.

Džek Kečum je stara garda. Po njegovim romanima snimljeni su filmovi The Woman i The Girl Next Door.
Ken Bruen je napisao nekoliko romana sa Džejsnom Starom kog sam nedavno intervjuisao. Po njegovom romanu snimljen je odličan film London Boulevard.

Lucius Šepard je napisao roman Zlatna krv koji možete da nađete i na srpskom jeziku.

Skot Filips je napisao roman po kom je snimljen sjajan film Ledena žetva sa Džonom Kjuzakom.

Kristofer Fauler je autor kog sam u jednom trenutku prosto gutao. Već sam na ovom blogu pisao o njegovim romanima i zbirkama priča.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...