Wednesday, October 26, 2022

Željko Obrenović -- Koloseum -- Azemina Trajković -- prikaz

Koloseum, Rim, daleka prošlost... U njemu sportske igre,dueli gladijatora i životinja, gladijatorske borbe... Koloseum, Beograd, današnjica ... A u njemu... Borbe na život i smrt modernih gladijatora, željnih brze zarade, preko noći.... A ta zarada je neverovatno velika.

Boraca ima iz svih slojeva društva, od bivših boksera, do migranata. Sve je dozvoljeno, a život nakon borbe nikome nije zagarantovan. Publika-sve sam krem de la krem Beograda.

O tome se malo zna, a mnogo ćuti. Ne usuđuje se niko da kopa po površini i otkrije bilo šta o tajnom mestu gde se održavaju borbe. Niko, do jedne mlade studentkinja, novinarke, koja se upušta u rizik... Prepreka i otežavajućih okolnosti je mnogo, ali će uz pomoć jednog borca, bivšeg boksera, doći do Koloseuma. A da li će priča o njemu ugledati svetlost dana?

Moj lični utisak je da je mlaka u odnosu na ono što sam očekivala. Generalno -- nije loše. Ja, ipak, volim žešću radnju u trilerima, "krvaviju".Ovde sam očekivala više zadržavanja na samim borbama i više pikanterija o istim. Ima tu segmenata za koje mislim da su suvišni, samo ne bih detaljisala, jer bih tako spojlovala. I opet da naglasim - moj ukus i moje lično viđenje Koloseuma. Ali preporučujem ga, jer, Bože moj, nemamo svi isti ukus, niti možemo imati isto mišljenje.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...