Wednesday, October 26, 2022

Jasmina Nikolić -- Koloseum – Željko Obrenović -- prikaz

U starom Rimu su u velikoj i veličanstvenoj građevini, u koloseumu, priređivane sportske igre, gladijatorske borbe, borbe sa životinjama i druge svečanosti za veliki broj posetilaca.

Roman Koloseum – tri runde...

U današnjem Beogradu, u starom hangaru, u Koloseumu, organizuju se borbe do smrti. A u publici je mali broj ljudi, najbogatiji i najmoćniji, lica sa televizije, iz novina, pevači, političari iz vlasti i opozicije. Pobednik u borbama dobija novac. A svaki borac ima razlog zbog koga učestvuje, svaki lik u ovoj knjizi ima neku svoju tajnu.

Uzbudljiv i napet akcioni triler koji nam pokazuje koliko je mračan i surov svet u kome živimo. Droga, korupcija i kriminal su svuda oko nas. Migranti se iskorišćavaju. Izdaja među prijateljima, rodbinom. Borba između klanova. Osveta zbog grešaka iz prošlosti. Ucene studenata od strane profesora na fakultetu. Novinari rizikuju svoj život, zarad dobre priče ali i otkrivanja istine.

Roman mi je držao pažnju sve vreme i, dok sam čitala, zamišljala sam likove i situacije u kojima su se nalazili, kao da sam gledala  film. Moja preporuka. Čitajmo domaće. Volela bih da pročitam još neki roman ovog autora.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...