Wednesday, December 29, 2021

Koloseum -- Željko Obrenović -- prikaz -- Jakov Balić

Završio sam Koloseum i mogu reći da me je restartovao svojom snagom - udario me je svežinom misli, koncepta, narativa, fluidnošću rolerkoster radnje, lakonskim scenama, pamtljivim likovima iako ih ima dosta i iznenadio sam se onim što i odavno tražim - situaciju u kojoj te knjiga usisava u sebe, transponuje direktno bez sekunde pauze.

Pročitao sam je maltene u dahu - sinoć načeo, noćas dovršio i sad samo taj ukus dobre avanture ostaje da stari kao viski, kao dobar film.

Samo da se zahvalim na trudu i radu - zaista cijenim vaš rad od kad sam pročitao Karton Siti.

Zasitio sam se klasika naše knjige nakrcane jugonostalgiom mudrostim kapitalizma nakalemljenim ideologijama - zato hvala na ovome, Koloseum pobija predrasude da Srbija još živi u 20. veku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...